Skip to content

E-Magic

Élni és élni hagyni!

Menu
  • Jóga
  • Életmód
  • Testi – lelki egészség
    • Biotáplálkozás
    • Család
    • Diéta
    • Fitness
    • Spiritualitás
  • Munka
    • Karrier
Menu

Drága kozmetikai cikkek: megérik a pénzt?

Posted on 2019-02-08

Chanel, Dior, Kevyn Aucoin, Christian Louboutin, Gucci, Lancome, és még sorolhatnánk. Mind hallhattunk már ezekről a nagy nevekről, amelyek kozmetikai cikkek gyártásával és forgalmazásával foglalkoznak, mint például parfümök, alapozók, bőrapoló krémek és szérumok, de megérik azt a vagyont, amit a rendszeres fogyasztásuk von maguk után?

Bőrgyógyászok véleményét kértük ki, ők pedig hasonló válaszokat adtak: ˝attól függ˝. Hiszen bőrápolás vagy kozmetikai cikkek készítésekor is van egy adott összetevői választék, melyből kiválaszthatjuk azokat az alapanyagokat, melyek az adott termék tartalmazni fog. Ezek az összetevőknek az értéke is minősége, valamint mennyisége az adott termékben változó, így ezzel arányosan az ár is változik. De valóban ilyen mértékben változna?

Marketing szakértők szerint a nevezetesebb márkanevek termékek megvásárlása esetében nem csupán a drága vagy hatékony összetevőket fizetjük meg, hanem azoknak a reklámoknak az árát amit az adott cég és kampány fordított az adott termékre. Magyarán a termék ˝nevét˝fizetjük meg.

Mit tehetünk ez esetben? Olvassunk utána az adott termék összetételéről és hasonlítsuk össze egy más árkategóriában lévő hasonló hatású termékkel. Sok esetben sok pénzt takaríthatunk meg, miközben ugyanolyan, ha nem jobb hatást érhetünk el az ár töredékéért.

Témák

  • Jóga
  • Életmód
  • Testi – lelki egészség
    • Biotáplálkozás
    • Család
    • Diéta
    • Fitness
    • Spiritualitás
  • Munka
    • Karrier
©2025 E-Magic | Design: Newspaperly WordPress Theme
Hozzájárulás kezelése

A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k, amelyek tárolják az eszközinformációkat és/vagy hozzáférnek azokhoz. Ezen technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra, hogy olyan adatokat dolgozzunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat és funkciókat.

Funkcionális Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért konkrét szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikák
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. A technikai tárolás vagy hozzáférés, amelyet kizárólag anonim statisztikai célokra használnak. Idézés, az Ön internetszolgáltatójának önkéntes hozzájárulása vagy harmadik féltől származó további nyilvántartások nélkül a kizárólag ebből a célból tárolt vagy lekérdezett információk általában nem használhatók fel az Ön azonosítására.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások megtekintése
{title} {title} {title}